به کناره ستاره ها بودم
ماه
در گوشه ای خزیده بود
و صدای وزش باد
گوشم را
نوازش می کرد
در فضایی بی انتها
بدون هیچ نشانی
تنها ماه بود و من
و من
زمزمه لالایی بهار
خوابم برد
خوابی در اعماق دریاها
با ستاره های دریایی
انتظار...ما را در سایت انتظار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103